در این مطلب به ورزش های مناسب لاغری سریع اشاره خواهیم کرد. برای زندگی کردن فقط خوب زندگی و شاد زندگی کردن کافی نیست. اگر میلیارها تومان ثروت داشته باشیم اما سلامتیمان دچار مشکل شود چگونه میخواهیم از این پول استفاده کنیم. اما لاغری یکی دیگر از نشانه های سلامتی انسان ها است. البته لاغری همراه با تناسب اندام در اینجا به چند ورزش ساده مناسب با لاغری سریع اشاره میکنیم.

پیاده روی ورزش های مناسب لاغری سریع

پیاده روی بسیار مناسب برای لاغری  است. اگر فکر کردید پیاده روی ساده است و فقط کافیست لباس ورزشی تن کنید و راه بروید سخت در اشتابه هستید . پیاده روی اگر همراه با اصول باشد میتواند موجب سلامتی و تناسب اندام شود.

در حالت کلی لازم است که روزانه به طور متوسط 45 دقیقه پیاده روی کنید. با این حال کلید اصلی آب کردن چربی ها، به مدت زمان پیاده روی بستگی ندارد، بلکه شدت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به این شکل که فکر کنید از منزل خارج شده اید و می خواهید با عجله خود را به جایی برسانید. بنابراین لازم است تندتر راه بروید.

سرعت ایده آل بین 4.8 تا 6.4 کیلومتر در ساعت است. خوشبختانه امروزه با وجود تلفن های هوشمند می توان به سادگی این میزان سرعت را کنترل کرد. با نصب برنامه های مخصوص روی گوشی هایتان می توانید سرعت و قدم هایتان را بسنجید و کنترل کنید. با کمک این اپلیکیشن ها می توانید تا ده هزار قدم توصیه شده را به اتمام برسانید. اگر این میزان مسافت را با سرعت مناسب طی کنید می توانید به کاهش وزن امیدوارتر باشید. خانم ها با رعایت این اصول می توانند بین 74 تا 88 کالری و آقایان بین 88 تا 124 کالری بسوزانند.

توجه داشته باشید که این اعداد برای کاهش چربی های بدن هستند و تاثیری در کاهش توده عضلانی ندارند. بهتر است بدانید که لاغر بودن به معنای سالم تر بودن نیست. شما باید وزن متناسبی داشته باشید. توصیه می شود که هر هفته حداقل دو بار پیاده روی تند داشته باشید. با این استراتژی و داشتن رژیم غذایی مناسب و سالم، کاهش وزن تان حتمی خواهد بود.

ممکن است به مرور بدن تان به این پیاده روی عادت کند. برای مقابله با این مسئله باید تنوع ایجاد کنید. به این ترتیب که در طی مسیر خود سرعت و شدت پیاده روی را کم و زیاد کنید. در این صورت ضربان قلب تان بالا و پایین می رود و گردش خون تان فعال تر می شود. این مسئله نیز باعث حذف میزان زیادی چربی می شود. یادتان باشد زمانی که با سرعت ثابت و یکنواخت پیاده روی می کنید، قلب به آن عادت می کند و در نتیجه تاثیر گذاری پیاده روی برای کاهش وزن دچار افت می شود.

 ورزش دراز و نشست مناسب لاغری سریع

دراز و نشت هم از جمله ورزش های مناسب برای لاغری سریع است. شما با دراز و نشست به شرط مداومت و مقاومت میتوانید طی یک ماه به وزن مناسب برسید.

۱- دراز و نشست با وزنه

سعی کنید برای تقویت بیشتر شکم، دراز و نشست معمولی را همراه با یک وزنه انجام دهید. با یک توپ پزشکی ۴ کیلویی شروع کنید.

نحوه ی انجام حرکت: به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید و کف پاها را روی زمین بگذارید و یک توپ پزشکی را با دو دست روبه روی قفسه ی سینه نگه دارید (البته توپ با بدن تماس نداشته باشد).
بدون آن که چانه به سینه برخورد کند، به جلو خم شوید. ممکن است توپ به سمت جلو و بالای بدن (به سمت وسط بدن) حرکت کند اما دقت کنید که آن را بالای بدن نگه دارید تا وزن آن را کاملاً احساس کنید. پشت را به آرامی روی زمین قرار دهید.

 

۲- دراز و نشست معکوس

این نوع دراز و نشست، عضلات تحتانی شکم را درگیر می کند بنابراین اگر می خواهید عضلات این قسمت را آب کنید، این حرکت را همراه با یک برنامه ی ورزشی هوازی انجام دهید و برنامه ی غذایی سالمی داشته باشید. با این که از لحاظ فنی نمی توان تنها چربی های یک نقطه را کاهش داد، ما با انجام این حرکت، به کاهش چربی های کلی بدن خود کمک خواهید کرد. کاهش چربی، باعث نمایان شدن عضلات زیرین می شود.

نحوه ی انجام حرکت: به پشت دراز بکشید و زانوها را ۹۰ درجه خم کنید. ساق ها باید با زمین موازی باشند (حالت اولیه). دست ها را کنار بدن و کف دستان را روی زمین قرار دهید. همزمان با بازدم، عضلات تحتانی شکمی را منقبض کنید و باسن و کمر را از زمین جدا کنید. همزمان با دم، شکم را شل کنید و به حالت اولیه بازگردید. این حرکت را باید با انقباض عضلات شکم و بدون فشار دست ها به زمین انجام دهید.

برای دیدن ویدو حرکت ورزشی روی عکس کلیک کنید.

۳- دراز و نشست با پای بلند شده

این حرکت تلفیقی از انقباض عضلات تحتانی و حفظ تعادل در حرکت دراز و نشست معکوس و انقباض عضلات مرکزی در دراز و نشست معمولی است.

نحوه ی انجام حرکت: به پشت دراز بکشید و زانوها را ۹۰ درجه خم کنید طوری که ساق ها با زمین موازی باشند (مانند دراز و نشست معکوس). این بار باسن و کمر از زمین جدا نمی شوند و ثابت هستند. دست ها را پشت سر ببرید و با انجام عمل دم، برای شروع حرکت آماده شوید.
همزمان با بازدم، سر و شانه ها را از زمین جدا کنید و یادتان باشد که چانه را به داخل قفسه ی سینه فشار ندهید. همزمان با پایین آوردن بدن، عمل دم را انجام دهید و برای تکرار حرکت آماده شوید. برای دشوارتر کردن حرکت می توانید همزمان با بلند کردن سر و شانه ها، باسن را هم از زمین جدا کنید – اما به یاد داشته باشید که برای جدا کردن باسن از زمین، نباید از انرژی جنبشی ناشی از حرکت استفاده کنید.

برای دیدن ویدو حرکت ورزشی روی عکس کلیک کنید.

۴- دراز و نشست قورباغه

دراز و نشست قورباغه ای را انجام دهید تا عضلات شکمی قوی تری داشته باشید. این نوع دراز و نشست نه تنها تعادل و پایداری شما را بالا می برد بلکه عضلات تحتانی شکمی و همه ی عضلات مرکزی را تقویت می کند.

نحوه ی انجام حرکت: روی زمین بنشینید و زانوها را خم کنید. کمی به عقب خم شوید؛ طوری که کمر شما با زمین، زاویه ی ۴۵ درجه تشکیل دهد و ساق ها با زمین موازی شوند (حالت اولیه).
همزمان با صاف کردن پاها و باز کردن دست ها به دو طرف، عضلات شکم را منقبض کنید. دست ها و پاها را به حالت اولیه بازگردانید. این حرکت باز و بسته شدن را ادامه دهید.

ایکس بادی ورزش مناسب لاغری سریع

ایکس بادی از جمله ورزش های مناسب برای لاغری سریع است اگر وقت و زمان کافی برای ورزش های طولانی ندارید یا شاغل هستید و دوست ندارید زمان زیادی برای ورزش بگذارید ایکس بادی ورزش مناسبی است. ایکس بادی که دستگاه پیشرفته تر آن efit نام دارد میتواند با انتقال الکتریسیته به عضلات همان کاری که شما در باشگاه وو ورزش ها انجام دهید را در 20 دقیقه انجام دهد فقط باید زیر نظر متخصص انجام گیرد تا همه چیز دقیق پیش برود

اطلاعات بیشتر درباره ایکس بادی

مراکز ایکس بادی در تهران


دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of