در زمانه ای زندگی میکنیم که همه به دنبال راه های سریع لاغری شدن میگردنند مشغله های زندگی شهر نشینی  فشار های روحی همه مارا مجبور میکند تا به دنبال راه های ساده وبدون گرته شدن وقت تناسب اندام داشته باشیم اما ایا میتوان تصور کرد که با همان شیوه سابق زندگی بازم هم تناسب اندام داشته باشم.

حتما جواب به این سوال خیر میباشد هیچ ورزشی بدون اصلاح تغذیه و حتی خواب سرانجام نداشته و بعد از مدتی دوباره وزن به حالت اولیه برمیگردد غذا های مناسب برای اینکه شما را تا مدت ها سیر نگه دارد میتوان به جو اشاره کرد این ماده مغذی علاوه بر تامین نیاز های انرژی بدن تا مدت زیادی نسبت به کالری آن شما را سیر نگه میدارد بغیر از جو مواد غذایی متفاوتی وجود دارد که با یک سرچ ساده میتوانید انها را پیدا کنید.

بعد از اصلاح غذا نوبت به اصلاح خواب میرسد. ما 1/3 از عمرمان را در خواب مگذرانیم پس اگر اصولی که گفته میشود رعایت شود حتی در خواب هم وزن کم خواهید کرد.

به هیچ وجه با شکم پر به رخت خواب نروید زیرا به دلیل عدم تحرک و کم شدن سرعت گردش خون زمان خواب هضم غذا دیر تر صورت میگیرد و احتمال بیشتری دارد که غذا به چربی تبدیل شود

شب ها غذای سبک بخورید و از پر خوری اجتناب کنید

از غذاهای خیلی چرب پرهیز کنید

قبل از خواب آب بنوشید

همچنین بخوانید

همه چیز درباره چربی سوزی

اما بهترین ورزش برای لاغری چیست؟

ورزش های زیادی برای لاغری پیشنهاد میشود اما در اینجا سریع ترین روش را به شما خواهیم گفت.

در تصویر زیر تفاوت بین عضله و چربی را مشاهده میکنید

تفاوت چربی و عضله

مقایسه چربی و عضله

 

ورزشی که به تازگی در ایران امده ایکس بادی یا efit است که با هدف و تمرکز بیشتر به از بین بردن چربی ها و تبدیل انها به عضله سایز را کم کرده و شاید وزن زیاد تغییر نکند اما نقاطی از بدن که تمرینات خاص بر روی آن انجام شده تناسب پیدا میکنند.

درباره ایکس بادی بیشتر بدانید

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *