ایکس بادی xbody

ایکس بادی ورزشي با متد EMS ميباشد كه به معني تحريك الكتريكي عضلات و چربي ها است؛ در اين روش كه پالس هاي الكتريكي كنترل شده كه به وسيله ما تعيين ميشود و در هر جلسه اين پالس بر اساس نياز بدني افزايش ميابد، سرعت عضله سازي و چربي سوزي ٣الي ٥ برابر حالت عادي بدنسازي و چربي سوزي افزايش ميابد
اين يعني با دو بار ورزش در هفته نياز ورزشي شما بر طرف ميشود لذا اين ورزش براي كساني كه خواهان چربي سوزي يا عضله سازي هستند و وقت كافي ندارند بسيار مناسب است.

مزاياي دستگاه ایکس بادی

  1. در زمان كمتر به نتيجه بهتري ميرسيد
  2.  با استفاده از دستگاه ايكس بادي برنامه ريزي مشخص براي افزايش قدرت استقامت كاهش چربي بدن تقويت عضلات داشته باشيد
  3.  در هفته با دو جلسه ٢٠ دقيقه اي مانند ٦ ساعت تمرينات بدنسازي و چربي سوزي ميتوانيد داشته باشيد( ٢٥٠٠ كالري در هر جلسه سوخته ميشود)
  4.  فشار كمتري به بدن وارد ميشود به نحوي كه با وزنه هاي سبكتر همان نتيجه اي را بدست اوريد كه به وزنه هاي سنگين تر بدست مياوريد.
  5.  قابل استفاده براي افرادي كه قسمتي از بدنشان اسيب ديده و نميخواند ورزش سنگيني انجام دهند اما خواهان عضله سازي و يا چربي سوزي هستند.
  6.  ٢٠ درصد قدرت و ٥٠ درصد استقامت خود را در حين تمرينات زياد تر ميشود.

لاغري و کاهش وزن با ايكس بادي

دو نوع روش براي لاغري با ايكس بازي و يا چربي سوزي داريم
عضله شدن چربي ها و ايجاد توده عضلاني بدون چربي
همانطور كه ميدانيد چربي ها حجم بيشتري از عضله را دارنند همانطور كه در تصوير زير ميبينيد وزن هر دو يكي ميباشد اما عضله حجم كمتري دارد
تفاوت چربی و عضله

مقایسه چربی و عضله

پس ما ميتوانيم تمركز را روي كاهش سايز شما بگذاريم و اين تناسب اندام را تا مدت ها حفظ كنيد
روش ديگر روش هوازي و چربي سوزي با از گردش خون و هضم بيشتر ميباشد. اين تمرينات كه در جلسات تمريني انجام ميشود يك روش سريع و قوي براي چربي سوزي و كاهش وزن ميباشد
سوال كدام روش مناب تر است؟
شرايط بدني هر فرد با فرد ديگر متفاوت است. در باشگاه ورزشي ايران فيت بعد از آناليز دقيق بدن شما برنامه تخصصي مناسب با بدن شما داده ميشود و در ايران فيت مربي خصوصي بر انجام درست حركات نظارت دارد. جدا از تمرينات برنامه اي تخصصي براي تغذيه شما در نظر گرفته ميشود و مربي ٢٤ ساعته براي سوالات شما در دسترس خواهد بود.
همانطور كه گفته شد هر ٤٠ دقيقه ورزش ایکس بادی  در هفته ( ٢جلسه ) مطابق با ٦ ساعت فعاليت بدني در باشگاه است ؛ بنابر اين ميتوانيد بعد از جلسه چهارم تغييرات بدن خود را به وضوح مشاهده كنيد.

سوالات پر تكرار و متدوال درباره ایکس بادی XBODY

مزاياي دستگاه ايكس بادي چیست ؟

ورزش ايكس بادي براي هر فرد با شرايط بدني مناسب است. ورزشكاران برجسته براي تقويت نقطه اي خاص از بدن ، خانم ها براي تناسب اندام و لاغري، آسیب ديدگان بدني براي كاهش فشار هنگام ورزش ، و در كل شكل دادن بدن از طريق تشكيل عضلات و كاتابوليسم ، تحريك متابوليسم و محكم كردن بافت همبند ميتواند اين دستگاه مورد استفاده قرار گيرد

ايا ايكس بادي براي سلامتي خوب است؟

زماني كه عضلات كار ميكنند جريان خون افزايش ميابد و باعث شادابي كل بدن و پوست ميشود همچنين سلوليت هاي پوست را از بين ميبرد. به طوري كه بعد از تمرينات شما احساس ارامش و شادابي خواهيد كرد. در مقايسه با ورزش هاي به سبك سنتي فقط سرعت فرايند ساخت و ساز بدني و چربي سوزي را افزايش ميدهد و مانند همه ورزش ها براي سلامتي مفيد است.

مدت زمان نتيجه دهي ايكس بادي

شما بعد از اولين جلسه تغييرات را به شكل محسوس مشاهده ميكنيد اما بعد از جلسه چهارم اطرافيان هم به تناسب اندام و تغيير شرايط بدني شما اقرار خواهند كرد
در اين تمرينات تغذيه هم بسيار مهم است كه در ايران فيت برنامه تخصصي با شرايط هر فرد تنظيم خواهد شد. و جلسه ابتدايي براي ديدن و تست عملكرد دستگاه رايگان خواهد بود.

وزن كم كردن با ايكس بادي چگونه است؟

همانطور كه گفته شد به دليل پالس هاي الكتريكي و ورزش هاي تخصصي ايكس بادي در همان جلسه اول تغيير سايز براي شما محسوس است خبر خوب اسن است كه بعد از اتمام تمرينات باز هم كالري كم خواهيد كرد و تا جلسه بعد فرايند چربي سوزي ادامه خواهد داشت

عضله سازي سريع با ايكس بادي چگونه است؟

تمرينات ايكس بادي به دليل در گير كردن چندين عضله با هم در مدت زمان ٢٠ دقيقه اي در هر جلسه ميتواند انتظارات شما در ساخته شدن هر چه بيشتر عضله را محقق كند چرا كه فشار روي مفاصل به كمترين حد ميرسد و تمام تمركز تمرينات روي عضله مي ايد و عضله سازي بهتر صورت ميگيرد.
ايا ايكس بادي براي افراد تنبل و كساني كه ميخواهند نتيجه زود بدست اورند مناسب است؟
دقيقا به دليل مدت زمان كوتاه ورزش (٢٠دقيقه در هر جلسه) كه در هر هفته دو جلسه ميتواند باشد اين ورزش براي كساني كه مشغله زيادي دارند و يا قدرت ورزش هاي طولاني و سخت و پر فشار را ندارند مناسب ميباشد. اين ورزش همان كاتاليزور در ورزشهاست كه با ٤٠ دقيقه ورزش در هفته تاثير يك ورزش ٦ ساعته را خواهد داشت.

عوارض اين روش از ورزش چيست؟

همانطور كه ميدانيد درمان از طريق جريان الكتريكي بكي از شناخته شده ترين درمان ها براي بدن ميباشد با رشد علم اين جريان الكتريكي در دستگاه هاي ورزشي وارد شده و در جهت سلامت افراد تظيم شده و داراي گواهي نامه هاي تاييد شده از مراكز بهداشتي جهاني ميباشد